Moz korkma canım bende daha önce bı düşük yaşadım doktorum bu sefer progestan be coraspirin başladı haklısın kendince ama korkma her gebelikte insan aynı şeyi yaşayacak diye bişey yok pozitif ol ve kendini bebişinin ve senin güzel olumlu enerjine ve rabbimin takdirine birak tevekkülünü yap gerisi Rabbime kalmış