Moz ben ilk başka doktora gittim dediki bana dış gebelik beta artışın iyi değil kese yok bebek yok falan neyse 3 gün sonra başka doktora randevu aldım ve orada ilk keseyi o doktor gördü bir hafta sonra gel bu sefer kalp atışına bakalım dedi geldim yine duymadı bu sefer alttan baktı hem bebeği goruk hem kalp atışını duyduk betaya takılma artık eğer sağlıksız bir gebelik olursa vücut atar onu dedi kanamam falan olursa gel dedi beta beklenilen gibi yuklememis evet ama bu sağlıksız olacağı anlamına gelmez dedi ve şuan 32 haftayı bitirdik oglusumla korkma kendini iyiye odakla pozitif ol