Kbrabrkci1_ Hasret18ayaz bende hersek daha belli olsun diye perşembe günü sıra aldim keseyi ve bebeği görürüm diye umut ediyorum
Kbrabrkci1_ Hasret18ayaz o bel ağrısı bende de var baştan beri geçmiyorda bu ay içinde normal adet olduk 15 gün sonra tekrar bir kanama yaşadım sonra lekelenme ama beta iyi gidiyor aslında karnımda da görmesi lazım mı bu değerle
Hasret18ayaz Kbrabrkci1_ valla bende anlamadım beta 400 Ken persembe günü doktor çok küçük birşey var ama kese demek için erken dedi bugün tekrsr gidicem bakalım ama bu ağrı korkutuyor beni baya adet ağrısı gibi hem belim hem kasigim
Mucizee80 Moz artışın o kadar da kötü değil herkesin hormon salgılanması farklı zaten bu şekilde yükselmeye devam etse birkaç gün keseyi görürsün
Moz Mucizee80 tutturdu bugün bakıcam diye heralde dış gebelikten korkuyor tanıyı geciktirmek istemiyor
minikkusumbenim Moz stres yapmayın bazen göremiyorlar hcg düzenli yükseliyorsa, aşırı bi ağrı veya kanama yoksa sabırlı olun illa ki gözükecektir stres daha kötü bende de göremediler bir sey