akkaya_1234 Munevver_bozdogan ya bende diyorum keşke zaman su gibi geçse şimdi 12 haftalığım gerçekten su gibi geçiyor mu ben baslardayim diye mi bana böyle geliyor acaba kolay sağlıklı doğumlar diliyorum 😊
Dilek_04 Munevver_bozdogan amin inşallah Allah razı olsun 🥰 sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻
saranin_anasi Munevver_bozdogan son 221 gun 🤣😂 bizde ikinci sezeryan olucak diye biraz zamanindan once dogacak inşAllah
Ayse2133 Glnrskr karın agrisi ve bel ağrısı çok artmış kilo falanda hiç almamisim 1 2 kilo almışım karnım çok aşağıda ondan büyük ihtimalle lavaboya oturamiyorum 🥺
Glnrskr Ayse2133 Benimde bacaklarım çok ağrıyor ya magnezyum kullanmama rağmen çok erken sanki ağrılar stres oluyorum iyice 🥹
Medneaqman Canlarrr doktor bana bu konuda hiçbirsey söylemedi 37 haftadan itibaren normal olmasını düşünüyoruz ama aksi birşey olursa sezeryan olur vs. Dedi normal veya sezeryan olur demedi gün de vermedi
Medneaqman EsrAdem_60 yaaa bende artık doğurmak onu koklamak sevmek istiyorum 🥺 ama hiç doğası yok sanırım hanfendinin 36+2 hiçbir ağrı kasılma sancı yok😂😄
ayse_varol Munevver_bozdogan Aynıyız benimde son 99 ama erken doğum riskim var bebeğin suyunda da azalma var umarım sağ salim kucağımıza alırız🥰