Ayse2133
Evet ilk gebelik. Bir kürtajım var öncesinde. O yüzden de stres yapıyorum vücuduma yansıyor. Bir ara sol ayağıma basıp yürüyemedim o derece şişti. Bir de karnım çok sivri hep bir taraf toplanıyor oğlum sağolsun. Ama değer her şeye inşallah sağlıkla kucağımıza alırız