Ayse2133 Glnrskr karın agrisi ve bel ağrısı çok artmış kilo falanda hiç almamisim 1 2 kilo almışım karnım çok aşağıda ondan büyük ihtimalle lavaboya oturamiyorum 🥺
Dilek_04 Munevver_bozdogan amin inşallah Allah razı olsun 🥰 sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻
Canlarrr Medneaqman sizin normal mi sezeryan mı ? Benim sezeryan diye 25 Eylül demişti doktor değişiklik olmazsa
Medneaqman Canlarrr doktor bana bu konuda hiçbirsey söylemedi 37 haftadan itibaren normal olmasını düşünüyoruz ama aksi birşey olursa sezeryan olur vs. Dedi normal veya sezeryan olur demedi gün de vermedi