Bbk88
Evet ama ameliyat olmadım başka bir doktora göründüm oda bazen film çekim sırasında verilen madde yetersiz kalabiliyor uçlara kadar gidemeyebiliyor o yüzden orda birikiyor şiş gibi gözüküyor dedi tekrar rahim filmi çekelim dedi bende çektirdim o sırada sorun giderildi hiç bir şişlik vs yokmuş ameliyat olmama gerek kalmadı sıkıntı yok şuanda inşallah