Mineldeva0 Betulceeblog canım merhaba bende bu sorunla baş ediyorum şuan iki tüpte de şişlik var senin tedavi sürecin nasıl oldu seni neler karşıladı merak ettim
eliff__ Kubraylvc canım Allah rızası için sen bakar mısın ya sen denemiştin ya ovulasyon testi bugün benim 13 günüm
eliff__ Kubraylvc 12 Ağustos’ta adet oldum 16’sında yıkandım 17 Ağustos değil 18 Ağustos’ta test yapmaya başladım 17 ağustos’un sayılmazsam 12 gündür ovülasyon testi yapıyorum 17 ağustos’u sayarsam 13 oluyor
Kubraylvc Betulceeblog benim sol tüpüm o şekilde çözümü olmadı tek tüp olduğu için çok önemli değil dedi doktor yani tek tüp açık olması yeterli diye 3.bebeğime hamileyim sizin için laporoskopi önerdimi yoksa hsg de geçiş izlendi mi tamamen mi şiş
Betulceeblog Kubraylvc Laparoskopi yapacağım dedi ama detay vermedi bilmiyorum tam olarak ne yapacağını. Benim geçiş var tüplerimde fakat uç kısmı darmış ondan sebep şişmiş tüplerim sizinde öyle miydi yoksa farklı mı ?
Kubraylvc Betulceeblog evet benimde öyleydi bu iyi haber geçiş olması laparoakopi ile düzelir korkma geçiş olması çok güzel bu hamile kalamazsın anlamına gelmiyor benimkinde geçiş izlendi fakat işlevsel sol tüpü unutalım dedi açılacak gibi değil dedi
Betulceeblog Kubraylvc 2 kez hamile kaldım ama rahme yerleşmeden sonlandı bundan olmuştur diye düşünüyorum inşallah ameliyattan sonra düzelir çok korkuyorum. Alınacak olsa doktor söylerdi dimi başta öyle bir şeyden bahsetmedi
Betulceeblog Sevgshn Öyle bir şeyden bahsetmedi sadece şiş dedi laparoskopi+histereskopi olarak yazdı kağıdıma
Kubraylvc Betulceeblog büyük ihtimalle canım hamile kalabilmen çok güzel çünkü geçiş olmuş o yüzden sordum geçiş oldumu diye hiç telaş etme o ay güzel haber alırsın inşallah
Betulceeblog Sevgshn Yaptığım paylaşımlara bakarsanız resim olarak paylaştım orda yazıyor sizinkinde ne yazıyordu sizde bana atar mısınız ?
Betulceeblog Kubraylvc Öyle mi diyorsunuz ya gerçekten içimi bi nebze rahatlattınız çok korkuyorum tüplerimi alacaklar diye dua edin lütfen bana
Kubraylvc Betulceeblog hayır hayır korkma tüplerin niye alınsın geçiş olmuş zaten uçtan şişmiş korkma laporoskopi ne zaman yapacak
Meryemysn Betulceeblog ameliyat oldun mu cnm bana da ameliyat diyor temizlemem lazım dedi devlet hastanesi yapıyor mu acaba
Sevgshn Betulceeblog şimdi baktım da benimle aynı değil benimkinde sıvı vardı senin ufak bi işlemle onu hallederler