Kızlar bir ay önce ben sol tüp sisligi sebebiyle hidrosalpnks olduğu için ameliyat oldum ve sol tüpüm alındı ben de enfeksiyon geçirmişim hatırlamıyorum ama doktorum öyle söyledi solda 2,5 cm çikolata kistim var hiç korktuğum gibi değil ki ben iğneden bile korkan bir insanım ne ağrı ne acınasız hiçbir şey hissetmedim çok basit bir işlem hiç korkmayın bundan sonraki süreçte duvar yolla deneyeceğim üçbeş ay olmazsa direk tüp bebek yaptıracağım hiç Karalar baglamayin üzülmeyin inanın hepimiz bir şeylerle uğraşıyoruz hepimizin illaki bir sorunu var sorunu olmayıp da tutmayan bile var Rabbim büyüktür sormak istediğiniz SORULAR varsa cevaplarım