Amphitrite ayy yok ilk ikisi 10 ve 8 yıl önce oldu. Devlet hastanesiydi. 3. Doğum ozel de oldu. Hastaneye vardığımızda tam açıklıktı epidural e fırsat olmadı. Taburcu edilicekken damar yolu çıkarılıyor ya. Hemşire epiduralin var mi onu da cikaralim dedi de. Firsat olmadi dedim . Yoksa bende cok heveseliydim prenses gibi dogurmaya ama 😅😅🤣Zaten öyle çok şiddetli sancilarim da yok tu . Doktor hadi doğumu başlatıyorum diyince bu sanciyla mi dogurucam ben dedim. 2. Doğum da sunni sancı aldım o biraz zordu hatta baya zordu . .