Amphitrite Minnosaannee maşallahınız var mis gibi doğurmuşsunuz valla🤌🏻 darısı bizim başımıza olsun 😊
aysegulllserdar Doktor dan doktora değişiyor bazılarının eli hafif yoksa çocuk yapabilen için alttan muayene hiç bir şey değil abartmayın
essra07 Ben de bu “acıdı çok kötüydü” diyenleri asla anlamıyorum 😅 bugün oldum. O kadar rahat bişeydi ki sıfır acı ama ben kendimi hiç kasmadım doktora güven ve doktorun elinin hafifliğinden kaynaklı diye düşünüyorum.