Kızlar bugün oldum “acımıyor hiç” diyenler yalan söylüyor😬 yani 2 parmak bile bu kadar acıtmışken normal doğum gözümü korkutmaya başladı. Canım o kadar da tatlı değildir. Kan falan da gelmedi ama rahatsız edici bir his baya. Başlarda daha pozitiftim ama şimdi normal epiduralli doğumu kesinlikle düşünüyorum.