Ftmaa28 yaa masAllah hızlısınız 😀 aldığım sadece 1 tane zibin var 😄😄 bende çok hevesliyim hemen başlamak istiyorum ama bundan önce Bi boş gebelik düşük oldu , çevremizde 6 aylik falan ölü doğum oldu iyice pskoljimiz etkilendi Allah korusun hersey Allahtan tabi ne zaman ne olacağı belli olmaz ama iyice paranoyak olduk bi değişik bisi olduk🤣🤣 insAllah bu ay ortası gibi falan başlıcaz diye düşünüyoruz 😄