Zlhaygt
26+4 teyiz alacak sadece kendi takımım kaldı. Kalabalık bir ailem var. Kendim sadece 3 tane battaniye 3 zıbın aldım. Geri kalan her şey hediye geldi çok şükür. Bir de eltim benden önce doğum yaptı onunda oğlu ondanda kıyafetleri aldım konuyu kapattım 😂 belki sonlara doğru bir kaç zıbın daha alırım henüz yerleştirip bakmadım ne var ne yok diye 😃