Nnmm mevzu sadece aldırmak değil ki. Bende 15 sene sonra zor kavuştum yavruma. Ama fetal DNA yaptırdım. Varsa bişey bilmek, doğumda şok olmamak, o gelene kadar kendimi ona faydalı olarak geliştirmek ve egitmekti amacim. Yani sadece aldırmak için yapılmıyor ki