Canım hiç kafana takip üzülme ilk gebeligimde 13 haftalıkken doktor bobreginin birisi yok dedi amniyon sıvısı o yüzden yeterli deil organ yetmezliği ile doğacak almamız lazım dedi ense kalınlığı ölçüsu yüksek dedi dowm sendromlu olabilir dedi ben o günden sonra hiç bir test yaptirmadim başka bı doktora gittim bol bol maden suyu iç dedi bı ay sonra kontrole gittiğimde bebeğin suyu gayet yeterli ve ense kalınlığı normal dedi pozisyondan dolayı öyle ölçülmüş dedi doktorum doğuma kadar bu dusunceleri kafamdan sildim ve sağlıklı 4 yasinda kızım var şuan demem o ki kesinlikle nlikle kendinide bebeginide strese sokma dualarım seninle güzel anne ❤️