Cheryy1 hiç canını sıkma bu testler hep böyle yüksek çıkıyor çevremdede çok şahit oldum benim kendi ikili testımde yüksek çıktı biton ağladım ama fetal dnadan sonra ter temiz geldi istanbulda oturuyorum eskişehir osmangazi üniversite hastanesinde 300 350 tl gıbı bir rakama yapıyorlar bende orda yaptırdım belli saatleri var randevusuz gidiyorsunuz biz hem gezdik hem test verdik içiniz ferah olsun gidebilirseniz internetten arayıp gunlerını öğrenip gıdın bence