Sekerkutusu 1159098263 cinsiyetle hiç alakası yok. Çikolata yemezdim ilk aylarda ama başka tatlıları gömerdim güzelce ekşi de aynı şekil ve kızım olacak 😊
Nura1997 1159098263 saglikla kucaginiza alirsiniz insallah 🌸 ben de hep eksi aserdim , doktor kiz dedi 😂
Sydaglsen 1159098263 çikolatayı çok severim ilk 3 ay ne yemek istedim ne canım çekti. Turşu suyu istemişti canım deli gibi sağolsun yengem yapmış 1 kavanoz içmişimdir sonra mide yanmasından mahvoldum ama öyle iyi gelmişti ki :) kız bekliyoruz inşallah 🌸
SancarMom 1159098263 Benimde ilk gebeliğim ekşiden nefret ettim asla yiyemedim 31 haftamdayım hala aramam yani ama inanılmazz tatlı yedim ilk başlarda hatta çok abartıyordum oğluşum olacak 🥰💙
kindacute 1159098263 sevmediğim halde şalgam turşu acı canım çok çekti, ilk zamanlar tatlıdan tiksiniyordum şimdi yiyebiliyorum ama öyle çok fanı değilim, normalde olsa tatlıcı bir insanımdır ve nasipse kızım olacak
Gamze_gamze 1159098263 Ben aşırı tatlı düşkünü bir insan olaraktan tatlıdan soğudum. Acı baharatlı tuzlu şeyler istiyor canım. Cinsiyetimiz kız
Annelikmghb 1159098263 aserdiklerin cinsiyetle alakasi yok bence oglumda da tatli aserdim kizimdada gönlünüzce olsun
merveturann 1159098263 benim kızım olacak ve tatlı bağımlısı biriyken şimdi 5 aydır ağzıma tatlı sürmüyorum. Ekşi, turşu sevmezken kilolarca turşu yemiş olabilirim :)
Edaerva 1159098263 bende iki kızımda hep ekşi aşeriyorum bunda sürekli tatlı istiyor canım ekşi limon vs bayıldığım şeylerden tiksiniyorum resmen ama hala cinsiyetini bilmiyorum
Biricik2602 1159098263 bn bol bol turşu ve ekşi yedim kızım oldu bunda da çok birşey canım istemiyor genelde de karpuz kavun birde pasta tatlı türü yiyorum göbeğime bakan herkes ilk de erkek olur diyordu galiba yediklerimizle alakası yok
aslaninannesi7 1159098263 turşu ve sirkeli şeyler istedi hep canım deli gibi yedim oğlum olacak inşallah 🙏
oznrmrt Bence onlar doğru değil ya , benim de oğlum olacak ama hiç tatlı yiyemiyorum hep ekşi ve tuzlu yiyorum tatlı delisi olmama rağmen :)
melekmi22 1159098263 ilk zamanlar deli gibi turşu ve limon yedim tatlıdan nefret ettim erken cinsiyet öğrendik ozel kız dedi devlet cinsiyet söyleyemedi hamilelegin ortalarina dogru da tursudan nefret ettim sürekli tatlı yedim herkes dedi ki biz biliyoduk erkek olacak karnında erkek karnı zaten devlet yine cinsiyet söyleyemedi mdndnd sonuç olarak herkes erkek dedi ben kız dedim kızım oldu 😅😅😅
Ebru_xy 1159098263 Bnde ilk zamanlar bol ekşili çiğ köfte istedi canım yaa ama bazen de acayip tatli çekiyo canım cikolata falan ne olwcak acaba
Zey1nep 1159098263 bende kavanoz kavanoz turşu yedim makarnaya doyamadım şekerden tiksindim resmen😓 kızmış bazen doğru çıkıyor herhalde 😄