Feliz 1159098263 başlarda heeep ekşi aşerdim ama tatlı da istiyordum ama ben genellikle de tatlı severim ekşiyle aram yoktur. Ekşi aşerince kız mı acaba dediler ama bebeğim erkek ve ben erkek olduğunu hissetmiştim. Sonlara doğru ama sürekli tatlı çekiyor canım
2cocukluana_ 1159098263 ilk gebeligimde aşırı ekşi istedim tatlı yemedim oğlum var şimdi hamileyim gene ekşi aseriyorum limon kemiriyorum resmen bu da oğlan eminim 😁
Busra19s 1159098263 Ben pek tatlı erkek kız eksi olayına inanmıyorum ya 😊 ben tatlı yerine başlarda eksi tuzlu şeyler istedim kızımız olacak ama arkadaşım hamileyken mesela limon çok aserir kilo kilo yerdi elinde meyve gibi Limonu mesela onun bebeği erkek olmuştu 😊
Ayno9798 1159098263 29 haftalık oldu hamile kaldığım ilk andan beri tatlı diye deliriyorum 🥹🤤 nasipse erkek olacak
Nnmm 1159098263 bende tatlı 5. Aya kadar hiç ama hiç yiyemedim sürekli ekşi ve acı istedi cnm sürekli şalgam suyu içiyodum kızım olcak😊
Pera-k 1159098263 en başından tuzlu ekşi şeyler yemek istedim hep aşermek gibi değil aslında ama canım hiç tatlı istemiyordu. Ve kızım oluyor:)
Minla Bende aynı hep ekşe yiyorum tatlı nefret ettim ama şuan cinsiyeti belli değil Allah herkes sağlık kucağına nasib etsin
Glnrskr 1159098263 Bu konu bana garip geliyor en korktuğum şeydi bir gün hamile olursam ve balık istersem diye. 17 yıl ne et ne de balık yedim şuan 7 aylık olduk ve neredeyse etsiz balıksız geçen günümüz yok sağolsun oğlum. Eşimde hep dalga geçer oğlum babasına benzeyecek etçi olcak diye 😂 bir de aşırı turşu yiyorum ben ama cinsiyet erkek 😃
Zehranisa25 1159098263 benim ilk hamileliğim bende ekşi istiyordum hep ilk erkek dediler sonra kız olduğunu öğrendim ☺️
denizin_annesii 1159098263 ben genelde mangal, kebap, doner, çiğköfte, bide işkembe kele paça filan çekiyor o zaman ne oluyor acaba 12 haftaligiz
Sekerkutusu BerivanLina bende de ne bogaz varmış ya. Sadece ilk aylarda çikolata istemiyordum sonrasında ise ne var ne yok yiyorum farketmeden. Midem yanmadığı taktirde tabi ki.