DENIZ_55 1159098263 bende diğer gebeligimde tatlı yiyemedim turşu eski yerdim herkes kız dedi ama oğlum olmuştu suan 6+4 haftaligim suan daha bisey yiyesim tok ağırlık olarak ama havuc çekti canım dün markette kalmamış eşim bugün bakacak güzel taze olsun dedim bakalım bu ne olacak cinsiyeti ama ikisine bakarak çok farklı hamilelik yaşıyorum oğlumda berbat hamilelik geçirdim bunda rahatim aradı sadece arada bulantı kasik agrisi vardi bu ne cinsiyeti bilmiyorum
Bulut21 1159098263 Allah sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 benimde canım hep ekşi ve tuzlu istiyordu.allah nasip ederse erkek çocuğum olacak.simdi tatlı ekşi karışık aseriyorum🥰
staRmama 1159098263 oğlum oldu ömrümde yemediğim tatlıyı çikolatayı hamilelikte yedim. Normalde ekşi delisiyimdir hamileliğimde tiksindim.
MelikeTank 1159098263 34 haftalığım acayip acı baklava tükettim oğluşum olacak kızımda ki belirtilerimle aynı bu arada
Tubakrgn000 1159098263 ben hem tatlı hem ekşi yiyordum karıştırıp yiyordum tatlının yanına turşu yiyordum 🤭erkekler
mervedmrcn 1159098263 benim kızım olacak inşallah, limon ve turşu aşeriyodum hep tatlı ağzıma sürmedim 16. Haftaya kadar ama şimdi hem tatlı hem ekşi hepsini canım çekiyor😂
Canlarrr 1159098263 ben ilk 3 ay sadece ekşi yedim tatlıdan tiksindim 3 aydan sonra da tersi oldu ekşiden tiksindim oğlum olacağını öğrendim ama hâlâ inanamıyorum sağlıklı olsunlar 🤗
Ebbruc 1159098263 ben ilkinde sürekli tatlı yerdim erkekti, şimdi de ekşi şeyler aşeriyorum tatlı şeylerden soğudum ve yine erkek
Akireee 1159098263 ben de kilo kilo erik yedim, aciyi yiyemedigim halde aci biber tursusu aserdim acayip bir sekilde, yaprak sarmasi cok aserdim, genel olarak eksi yani ve kizim olacak
elasevgi 1159098263 benim de Başlarda canım tatlı Çekmiyordu hiç ekşi şeyler seviyor ve yiyordum oğlum olduğunu öğrendim
cLearQueen Aşıri ayva yesil erik ve cagla yedim cinsiyet kız.. o kadar yesil erik yedim ki hâlâ arkadaslar dalga gecer 🤣🤣
Sedef2906 1159098263 oğlumda hep ekşi yerdim şuan 27 haftalık kızıma hamileyim ilk 3 ay deli gibi ekşi aşermiştim asla tatlı birşey görmek istemiyordum şuan tam tersi çikolata şelalesi olsa da altına girsem 😂
Gulguzeli11 1159098263 ben de ilk 4 ay tatlıdan tiksindim, hep ekşi istedim, erik yedim, oğlum olacak
Ezginur1989 Pek annelerinizde böyle mymiş mesela ekşi istediklerinde sizin gibi oğlu veya kızı mı olmuş ben anneyle bağlatılıyorum bu olayı anne ekşi isteyince oğlu olduysa bizde de öyle oluyor veya tam tersi