Ss4 felaket senaryosu kurmam aslında Allah ne derse o derim ama cevre de Bi Allahını cezası görümce var basından beri herseyin kötüsünü soyledi hala devam ediyor yakınımda olsa kapıda onu yeminle kalpte kıramıyorum gecen savma sapan konustı ondan beri kendime gelemedim. 32 bitti 33 ün içindeyim bende. Sezaryen dusunuyorum dogurmaktan vazgeçip bırakırım diye ahahah saçma ama gerçek ıkınmaktan vazgeçip kesin beni derim o anda biliyor kendimi. Sezeryan olırsam o acı agarıyla yatmazsam cocugada bakarım dıye dusunuyorum gece filan kalkarım hemen diye rahat olıyım benim düşünce yapım cok garip anlatınca farkettim 😀