Tutaste_ sizin oralarda çok var Arap bizde o kadar değil yine tek tük ama bizim oralara da gelmeye başladılar zaten fındık yüzünden tok satıcıydı esnaf herşey pahalıydı şimdi Araplarda gelince taş yicek fındığı olmayan fındıkta bu sene yokmuş zaten böcek hasadın 4te 3ünü çürütmüş tüccarlar fındık almıyorlarmış içleri çürük diye. Ay bende ne doluymuşum bir Arap dedik konuyu getirdim buraya