Bende 31+3 günlük hamileyim bendede var o stres sıkıntı sanki hiç birşey yetişmicek gibi hiç birşey istediğim gibi olmicak gibi bebek doğunca acaba ona yetişebilcekmiyim tek temennim hemen ayağa kalkmak annem çalışıyor akşamdan akşama gelirim bebeği görmeye bebeğe bakmaya diyor kayınvalidem gille altlı üstlü oturuyoruz bizim bir tane köpüşümüz var oda ondan korkuyor çok gelemez nasıl olacak bilmiyorum 😂 yine dertlendim bak 😂