Busravezeytin aynı durumdayım.. yastıkları ısırırdım iğnesiz geçmiyor.. Bizim gibi olan bir arkadaşım sezeyan doğum yapmıştı bi kaç sene oldu.. açıkcası çok ama çok hafif yok denecek kadar az bir agrı azalması oldugunu söylemişti.. sanırım sezeryanda pekte bir şey değişmiyor.. doğumdan hemen sonra gelen o kanamayla adet sancısı geliyor mu hemen acaba o önemli..:(