Busravezeytin Ahsenneguzelguluyorsun bazıları ilk zamanlar ağrısız olup sonra eski günlerine dönüyormuş. Kurtulamadık gitti 😔
Gunesdilsah Busravezeytin geçer geçer inşaAllah sen dua et bebiş rahat olsun gece uykusu düzenli olsun zor olmasın bol bol dua et 😄
Busravezeytin Gunesdilsah amiiin amiin inşallah 😂 hepimizin bebekleri çok çok uysal olsun inşallah 🤲🏼
Busravezeytin snms büyük ihtimal alakalı olabilir sezaryen de geçiyormuş ama normal yapanların geçme şansı daha yüksek gibi araştırdıklarıma göre. Doğumdan çok adetten korkar mı bi insan 😂
snms Busravezeytin bende yerlere yatarım adet ağrısından hayırlısı artık unuttum o ağrıyı insallah doğum sonrası kendini hatırlatmaz 😂😂😂😂
Findix Ebrualp yaaa bişey sorucam 🤭 siz şiddetli adet sancisi cekenlerdensiniz benim gibi bazıları diyor ya doğum sancısı şiddetli adet sancisi gibi diye sizce öyle mi yoksa daha mi fenası 😂 bende bunu hep merak etmisimdir
Ebrualp Findix yani korkutmak gbi olmasın da farklı bi sancı o.surekli olsa insan dayanamaz.ara ara girip çıkıyor ya o arada insan dinleniyor tabi.Allah herkesin yardımcısı olsun
Bettby Busravezeytin ben 🙋🏻♀️ Kesinlikle hiç ama hiç ağrı kalmıyor bende 2gün yatarak gecirirdim hiç bişey yiyemezdim suanki halime ben de inanamıyorum ama doğruymuş, normal doğumla ilgili oldugunu düşünüyorum inş sende cekmezsin bundan sonra 😍
Mervemim Ya bnde aynı durumdayım inan adet sancımdan ilk günüm işe gidemiyorum doktorda hastanede kalıyorum belim ve bacak agrımla beraber yumurtalıklarım ağrıyor . İnşAllah her sey yolunda giderse bende belki rahatlarm diye normal dogum istiyorum ama benm annem sezeryan dogum yaptı ve bu sancılarından kurtulmus belkide olay dogum anı değildir 😊
Busravezeytin Mervemim ben de çok istiyorum normal doğum yapmak ama işte herkese de nasip olmuyor ki. Eğer annen de öyleyse ve sezaryenden sonra geçtiyse seninki de geçer bence 😊