Yagmurbebek Kız bebek kervanına hoşgeldin ☺ benimde 2. kızım olacak devletteki doktor 11. Haftada erkeğe benziyor dedi, özele gittim 14. Hafta da kız gibi dedi, kesinleşti kız olduğu. 😅 Benim şimdi 3 yaşında bir kızım var, erkek çocuğu gibi diyebilirim, bence bunun cinsiyetle bir alakası yok, çocuk sonuçta yaramaz da olabilir. 😅