Yagmurbebek 12+1 ikili tarama iciin gttigimde doktorum cinsiyeti söyledi. Bir oğlum vardi smdi de bir kızım olacakmis. Oglandan snra kizi olanlar yazabilir mi erkekler hareketli. Kizlarda daha az yorulcksn diyolar. Minnos bir sari kiz hayal ettm. ;)
Tugceaker Yagmurbebek cinsiyeti erken söylemişler sana 12+5 im ama cinsiyeti doktor söylemedi dün bana 1 ay sonra dedi
ilaydaelcinn_1 Yagmurbebek kızda daha az yorulacaksın diyenlere inanma :) hayırlı,sağlıklı olsun inşallah ✨💐
Mervesoku Yagmurbebek kız doğsun oğlunu arayacaksın 😀😀😀 hahaha şaka bi yana sağlıkla doğsun inşallah ama benim ilk oğlum sonra kızım oldu bi kuduruk anlatamam şimdi tekrar kız bebeğim olacak Rabbim nasip ederse son günlerimiz kaldı kavuşmamıza 🥹
Fenerli6767 Tugceaker bnde ikili test yaptırdım doktor 1 ay sonra suan daha küçük anca 16. Haftada belli olur dedi size ne güzel söylemiş 🤗
Yagmurbebek Oglumun dogumunu yapan doktoruma devam ediyorum oglumu da 11+5 te söylemisti. Direkt söylüyor cihazi baya iyi. Ve net konustu. Degisecegni sanmiyorm yani
dorukabioluyor Yagmurbebek banada oğlumda erkek demişti 12. Haftada aynı doktor ve erkek devam etti oğlum oldu şimdi 12. Haftada %90 kız kesin kız dedi 16 da pipi resmî verdi bence hemen kapılmayın ben baya sarsıldım çünkü.🌸
Yagmurbebek Kiz cocuk buyutmek daha zor diyorlar oglanlr rahat büyür diyolar bilemiyorm cok heyecanliym pembis kiyafetler alacgm prensesime 🌸 ama erkek cocuga alistktan snra kiz narinligini merak ediyoruz
staRmama Yagmurbebek benim bacak arasına bakmamıştı canım zaten. Tecrübeliyse doğrudur gönlünden geçen olsun inşallah 🥰
elif475475 Yagmurbebek gördüğüm en büyük yalan 😅 benim oğlum var 4 kız yeğenim var beni görseniz ben sanki çocuk büyütmedim melek gibi aşırı rahat büyüttüm. Özellik 2 yaşa kadar çok rahattım. Onlar hala triplerini nazlarını dertlerini çekiyor bir de hamileyken bana mahvoldun diyorlardı en küçük çocuk benimki 3 yaşına girecek. 4 ten 7 ye kadar kız çocuk gördüm hiçbiri uslu değildi 😅
Kahvesever12 Yagmurbebek benımde haftaya 12+1 im ikili tarama için gidicem belki cinsiyette söyler çok heyecanlıyım, ikili tarama nasıl geçti bu arada?
Yagmurbebek Kahvesever12 Kahvesever12 kan verdm bi de ense kalinligi bakti beyin gelisimine bakti sadece. Uzun da surmedi anlamadm kisa mj suruyo. Oglmda sanki daha ayrintili bakmisti
Nart Yagmurbebek ayy benimde bir oğlum var ve şimdi kızım oluyor hep hayalimdi kız bebek Allah nasip etti çok şükür dileyen isteyen herkeze Allah gönlündekini versin biz 13+3 haftalık olduk
Kahvesever12 Yagmurbebek sonucunuz ne zaman çıkarmış acaba ense kalınlığı felan normal mıydı inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌼
Nart Yagmurbebek bemde oğlumun kıyafetlerini kaldırmıştım ama deprem bölgesine gönderdim hepsini hiçbir şeyim yok şu an 25haftadan sonra almayı düşünüyorum inşallah
Zezezeynep Yagmurbebek inşallah dedikleri gibi olur ama kızlar da artık düz duvara tırmanıyor aşırı hareketliler fıtrat gereği erkekler biraz daha sert yapılı olsalarda kızlarda çeneleri ve aşırı hareketleriyle insanı mahvediyor 😂 sağlıkla alın inşallah kucağınıza🌸