Nart Yagmurbebek bemde oğlumun kıyafetlerini kaldırmıştım ama deprem bölgesine gönderdim hepsini hiçbir şeyim yok şu an 25haftadan sonra almayı düşünüyorum inşallah
Yagmurbebek sevvalak cok memnunlar aysel hanimdan hayirli dogumun olsn canm. Bende izmirdeym cinarlida yapicam nasipse
Fenerli6767 Tugceaker bnde ikili test yaptırdım doktor 1 ay sonra suan daha küçük anca 16. Haftada belli olur dedi size ne güzel söylemiş 🤗
dorukabioluyor Yagmurbebek banada oğlumda erkek demişti 12. Haftada aynı doktor ve erkek devam etti oğlum oldu şimdi 12. Haftada %90 kız kesin kız dedi 16 da pipi resmî verdi bence hemen kapılmayın ben baya sarsıldım çünkü.🌸
sevvalak Yagmurbebek Amin inşallah seninde çınarlıyı da çok övüyorlar sadece doğum hastanesi diyorlar fiyatları nasıl
Yagmurbebek sevvalak fiyatlarni hic blmyrm dogm mart basnda zaten baya zam alicak. Ama devlete mi gtsem bilemedm ozeller baya pahali