Gulcag ne dalga gecicem sorulan sorulara bi bak hesabım vardı benim 27 haftalık hamileyim ben bunu yeniden açtım beni mi takıp ediyosunuz burda benimle onlarca kisi var hemfikir doğruları söylemek ne zamandan beri kötü oldu kanaması olan buraya yazmadan önce bi doktora gitse nasıl olur acaba? Dün trolledi herkesi açık ve net ortada inanmadık diye kötü mü olduk kimseye hesap vermek zorunda degilim bildigim konular oldukça sağlıkla ilgili başlıklara bissürü yorum yazdım böyle seylere de dayanamıyorum yorum yaparken izin alacak da degilim birisinden kimseye küfredip kalbini kırmıyorum