koza08 tüp bebek için iyi bi doktor seç bence kendine canım tedavi sürecini doktor da etkiliyo bence gittiğin doktora rahatça muayene olabilmelisin benim bundan önceki doktorum ilk aşılamamı yapmıştı bana o kadar sert davrandı ki odadan çıkar çıkmaz hüngür hüngür ağlamıştım aşılamamı normal sedye üstünde yaptı çatal da bile değil ve ben kendimi kastığım için bana bağırdı kasma kendini diye normal sedyede ne kadar rahat olabilirdim ki çok zoruma gitmişti aşılama tutmadı zaten son oldu bi daha gitmedim Rabbim doktorun da hayırlısıyla karşılaştırsın hepimizi