EsraKG Kızlar transferimin 3.günü, bugün kasıkta çok batma oluyor siz de belirtiler ne durumda acaba ya da bir belirti var mı
koza08 EsraKG merhaba bir şey sorabilir miyim? Transfer yapılırken ağrı oluyor mu? Normal muayene gibi mi yoksa?
Nazli00 EsraKG evet kasik ağrısı oluyor benim bugün 6 . Günüm hâlâ arada oluyor kariinda şişkinlik ve sertlik var gibi
Nazli00 koza08 benim çok ağrılı olmadı vajinaya bişey koyunca normal ağrısı oldu. Kasmadikca embriyoyo daha güzel yerleşiyor. Kasmayın ve korkmayın ekranda nasıl yerleştirdiklerini gösteriyorlar siz oraya odaklanın ağrıyı unutursunuz🥰
koza08 EsraKG benim daha belli değil yeni başladım iğnelere. Pazartesi günü gideceğim kontrole bakalım ne diyecekler.
koza08 EsraKG teşekkür ederim inşallah hem heyecan var hem stres bakalım Allah hiç birimizin emeklerini boşa çıkarmasın inşallah 🙏🏻❤️
EsraKG Nazli00 Benim de transfer günü dahil 4. gün oluyor. Tek taraflı ağrılar oluyor genel olarak. Bir de ilaçlardan olsa gerek sabahları bulantım oluyor. Ben hemşireyim ama belirtiler kişiye özel de olabiliyor merak ettim sizleri teşekkür ederim ☺️