koza08 tüp bebek tedavisinde iğne kullanacaksın canım ve daha fazla büyüyebilir korkma zaten önemli olan sayısı değil kalitesiymiş benimde 4 yumurta büyüdü diye üzülmüştüm doktor önemli olan kalitesi dedi 10 tane yumurtası olup kalitesiz olan çok hastam oldu dedi rahatlamıştım ve toplarken de 8 tane toplamış Nasibimizde varsa tek yumurtadan bile oluşur embriyomuz hakkımızda hayırlısı rahat ol ben yumurta toplamadan çok korkuyodum hiç korkulacak bişey değil sadece yumurta toplamadan değil tüp bebek düşüncesi beni hep korkutmuştur korkmamın sebebi iğnelerdi hep ama iş başa düşünce korku falan kalmıyomuş gerçekten bütün iğnelerimi kendim yaptım ve cesaretime hayran kaldım hiç ürkütmesin seni iğneler ilaçlar tedavi ❤️