BetulYrkglu Bizde şuan 14 haftalığız ikizlerimle☺️ 12+5 te kız gibi ikiside dedi. Dün gittik ikisi de kız dedi ☺️☺️🙏
Twocheuur Naz14 ama herkesin tutuyor canım ya öyle olunca merak ediyor insan ben kendime çevremdekilere herkese baktım tutmayan olmadı 😬tabi ki rabbim bilir doğrusunu bizimki eğlencesine birazda merak gidermece 🤗
beyzayagiz bende 15 haftalik oldum bugun doktor kiz gibi dedi diger aya daha net belli olur dedi bakalim ama ilk oglum da cin takvimine baktığımda erkek yazıyodu bundada baktim cin takvimine kiz yazıyodu bakalim
Twocheuur Naz14 ya bende güvenmiyorum ama şimdiye kadar hiç yanılan görmedim oyüzden insanın aklı kayıyor yine acaba diye? insanoğlu😬hala alışveriş yapamıyorum çünkü bir sonraki gittiğimde doktorun erkek diyeceğine inanıyorum😂
_peritozu Gizem34 12.haftadayız canım benim doktorum 12.haftada tahmin ediyor yüzde yüz kesin diyemesekte bak burada bir çıkıntı var erkek olduğunu gösteriyor dedi ☺
Gizem34 Glseren bugün gittim söylemedi 13.5 deli oldum insan hiçmi demez ya devlet değilsin özelsin neden bi tahminde bulunmuyorsun
Sevdaliza 11+5im kız gibi dedi 21inde tekrar gidicez bilere daha bakarım dedi inşallah kızdır önce sağlıklı olmadı tabi Çin takvimine göre erkek Rus takvimine göre kız çıkıyor bakalım doktor takvimi ne diyecek 😂😂😂