haziransekiz Kubra36 son adet tarihim 27 Eylül amaa sonuçta Ekim ayında döllendi bebek Rahime tutundu. 3 buçuk haftalıkken öğrendim ben:) Şuan 15 haftalık hamileyim canım
zeynepsalgar1 Sevgiemre Bizde Temmuz doğumlu olucaz inşAllah fakat daha cinsiyetimiz belli değil💁🏻♀️ Haftaya kontrol var umarım kendini gösterir ve görebiliriz 😂
Kubra36 haziransekiz anladım 14 bende ama doktor söylemiyor yaa gercekten anlamadı yada bana demiyor 😊😊
_peritozu Gizem34 12.haftadayız canım benim doktorum 12.haftada tahmin ediyor yüzde yüz kesin diyemesekte bak burada bir çıkıntı var erkek olduğunu gösteriyor dedi ☺
NimetDilmen Sevgiemre Ekim ayında hamile kaldım. Bqun 16+4 üz doktor %60 kız dedi ama net olarak 3 4 hafta sonra belli olur dedi
Hamisanne Sevgiemre bende 14+3. Bizede kıza benziyor dedi son kontrolde ama ben 16 yada 17 de gidip net öğrenmek istiyorum inşallah bebisin cinsiyetini
Teonam Twocheuur Çin takvimine göre kız çıkıyordu ama erkek benimde tutmadı çünkü o takvim ilişkiye girdiğin ve tuttuğu günü bilirsen doğru çıkıyor