LinamAsyam bizimde erkek doktor daha önce çatı muayenesi yapmıştı bir çok kez muayane oldum bu doktorun yanında çatin dar demişti sezeryan olucak demişti onu geçtik bebekte gelişim geriliği çıktı aynen bizimde gelişim geriliğinden dolayı günler birbirini tutmuyor 36+6 olarak hesaplıyor yinede doktor evet bizim sezeryan görünüyor pazartesi kontrol var son kontrol olucak gibi haftaya doğum dediğine göre ah ah bu haftalara kadar ben neler atlatim enfeksiyon 32 haftada sancım başlamıştı durdurular onun dışında gebeliğim biraz yorucu oldu şekere dikkat et canım ne olur ne olmaz sağ salim gelsinler inşallah