Reina
Reina çok şükür bebeğim iyi biraz sarılığı var sürekli emzirmeye çalışıyorum. Ayın 2 sinde doğdu bizimki. Ben pek iyi değilim ama iyi olmaya çalışıyorum. Kanlarimda enfeksiyon çıktı. Tansiyonum düşüyor. Soğuk terler atıyorum.ama hepsi geçecek inşallah. Her gün ağlıyorum lohusa duygusallığı geldi bana.