Benim karnım taş gibiydi doğumdan önceki 3 gün boyu, kasıklarımdan vajinama doğru düzenli sancılarım vardı, doktorumla hep irtibattaydım, hastaneye gelmemi istememişti hastanede sancı çekmemem adına, bu şekilde anlamıştım ben doğumun başladığını. İnşallah geliyordur minik, postlarda yorumlarınızı da göremedim merak ettim, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin dualarım sizinle, güzel haberlerinizi bekliyorum ❤️