Kızlar nasipse sezeeyan sonrası ikinci normal doğumum olacak. Bi kaç gündür bebek toplanıp duruyordu. Salı günü normal doğum için çagırdı doktor. 2 cm açıklığım varmış, alttan uyarı verdi 3-4 gün önce. Diğer doğumum da bel agrısıyla başlamıştı bunda kasıklarıma sancı vuruyor 3-4 dk da bir. Doğum olabilir mi bu? Kasılınca zorluyor beni