Ciciletto peki bundan bizene? Gercekten rekabet icin yazıyorsunuz. Sonrada şu bunu yazdı. Bu bunu yazdı. Herkes kendisinden sorumludur. O kadar iştahlı yazmışsınız ki. Aşermedim ben ancak aşeredebilirdim. Kul hakkı diye bir sey var sıradan bir meyve yazmıyor insanın iştahını açarcasına yazıp bir de yürek soğutuyorsunuz. Tebrikler 👏🏻👏🏻👏🏻