Betyy Ciciletto terbiyesiz ya. Millet yazdı diye sende mi yazmak zorundasın bide beddua etmişsin işine bak. Kısa kes
Ciciletto Betyy o harf yanlış olmuş.benim canım diğer postdan çəkmədi.hicpiyerden çəkmədi.bi anda gəldi.defalarca gormusdum hiç canim çəkməmişdi.neyse ya
Betyy Ciciletto senin öyle oldu diye benimde mi öyle olacak. Uzatma vebalimize girdin simdi derdine yan.
Deletedmom112 Ciciletto beynin olaydi buraya böyle yazmazdın zaten. Özürlü pislik. Rabbim bildiği gibi yapsın seni. Akıl fikir ihsan eylesin de kafanın içine sigacagini zannetmiyorum 😂😂😂
Ciciletto Betyy ASERMEK ICDEN geliyor evet.erik zaten en başta herkes aserir.hergun burda paylasicam.erik erik diye.o zaman iyi olur.
Betyy Ciciletto cahil senin gibilere diyorlar ama ne yazık.. Gerçekler acıdır. Azcık bilgilen kitap oku kendini geliştir düşünerek hareket et benden sana tavsiye. Tabi anlarsannnn 😉
Ciciletto Allahim ya..nasıl insanlar var.once siz hakaret etdiniz.istediyim birşeyi paylaşırım.kimseye hakaret içerikli birşey paylasmadim.yeter artık ya
Ciciletto Betyy gecen defa sen yazmissinki meyve salatası yedim.benimde canım çəkdi meyve salatası.ama hiç yoktu.alacak parada yokdu.neden böyle şeyler yazıyorsun ? Kaç kişi okudu ve canı çəkdi.ee