Ciciletto agir konuştun ama bu kadarına gerek yoktu hepsi anne ne derseniz deyin ama anne olan birine allah belanızı versin dem3yin sizde ann3siniz biri size dese ne çok üzülürsünüz ... annelik evlat başka birşey o bela ya sana ya evladına yada kocanda çıkar bu seni çok etkiler .. Bence hepsinden bunu dediginiz için özür dilemelisiniz haa onu dediniz diye hepsine allah bela vermicek ama üzücü gerçekten bir annenin beddua etmesi cokkk üzücü ..