Beybi01 merhabalar öncelikle bebeğiniz sağlıkla gelsin mutluluk getirsin. Bence yaşadığı şüphe değilde şaşkınlık olabilir eşinizle güvemden yana probleminiz olsaydı kendinizi daha kötü hissederdiniz büyük ihtimalle. Bence açık ve samimi bir şekilde tatlı tatlı konuşup duygusunu anlamaya çalışın. Ne kadar mucizevi… oysa ki doktor düşük ihtimal demişti sen de şaşırdın mı?… yerinde olsam benim aklıma bir sürü şey gelirdi sen ne düşünüyorsun… böyle şeyler yaşayan bir sürü çift var…. Gibi gibi durumu anlar ona göre devam edersiniz. Çok şüpheli yaklaşırsa da içinizden geçen tepkiyi gösterin. Erkekler bize göre daha farklı düşünüyor sonuçta bütün bir gebelik sürecini şüpheli tedirgin geçirmemiş olursunuz.