Beybi01 3 sene önce 2 kere hamile kaldım düşük oldu sonrasında uzun sure olmayınca doktora gittik eşimin Değerler yerlerde çıktı ve doktor dedi ki senin çocuğun olmaz normal yolla nasıl 2 kere oldu? O an geri kafalı birine denk gelse düşünemiyorum biz başka doktora geçtik az da olsa olabilir sonradan da düşmüş olabilir vs anlattı. Sonrasında tedaviler tüp bebekler derken yine olmadı uzun süre en son yine değerleri Bi tık iyileşti ama hala sınırın altındaydı ilaç içmeye devam ediyordu eşim olmuyordu bir anda supriz şekilde yine hamile kaldım. Allahin takdiri hem de o sıra benim prolaktin yükselip düşüyordu çok zordu yani ama hiç bellinolmuyor ne eşim ne ben acaba demedik aklımıza gelmedi. 1 tane sperm bile yetiyor olacağı varsa hic kendinizi üzmeyin tadını çıkarın 😊😍