Kızlar biz 2 yıllık evliyiz ve bebeğimiz olmuyordu eşimin daha önce evliliğinde benden önceki hayatındada asla çocuğu olmamışyı eşim daha öncesinde hastaneye gitti ve sperm değerlerinin düşük olduğu tüp bebek harici olmayacağı söylendi doğal yoldan hiçbir tedavi görmeden şuan 9 haftalık gebeyim şok oldu sevindi çok mutlu ama ben hissediyorum sanki kafasında soru işaretleri var ki haklıda mucizevi birşey başımıza geldi fetal dna ve normal dna testini beraber yaptırmak istiyorum bilgisi olan varsa yardımcı olurmusunuz