nuurmiss soruyu soran siz oldugunuz icin size hitaben yaziyorum herseyi, normalde zayiftim ilk gebelikte 20 kg aldim. Bunda da su an 31 haftaligim 3 kg aldim, kilo ile ilgisi olsa kucuk okul cocuklarinda seker cikmaz ve bu gebeligimde sekerim daha yuksek cikti ilkine gore
Normalde sekerim yok gebelik sekerim mevcut, o da su an dikkat ettigim icin iyi gidiyor
Bizim elimizde
Ama seker var mi yok mu bilmemiz gerekiyor dikkat edebilmek icin
herkesin dusuncesi farkli ama kimse doktor değil ve herkesin bunyesi farkli, zaten bazi doktorlar bile fikir ayriligindalar bu konuda
Bazilari yaptirmayip onemsemeyip sorun yasamamis olabilir ve bunu iyi biseymis gibi anlatabilirler, belki biz yasicaz basite aldigimiz icin
bu mantikli gelmiyor bana
dogurduktan sonra herseyi yicem su an bilincli bi anne olmamiz gerekiyor ❤️