nuurmiss bence şeker yüklemesi yaptırmamak için hiç bi neden yok. Etrafı hurafelerinini bırakıp bilime inanmak lazım. Adından dolayı şeker yüklemesi diyince herkes gereksiz bi geriliyor. Hiç mi dışardan meyve suyu, ice tea, kola, herhangi bi içecek tüketmiyorsunuz? Kaldı ki 2 dilim baklava yemeye eş değer olduğunu duymuşsunuzdur zaten kana çabuk karışan sıvı olduğu için sıvı tercih ediliyor. Ben yaptırdım süreci bilin diye yazıyorum aç karnına kan testi veriyorsunuz sonra 1 kutu ben elmalı asiti kaçmış bi gazoz içtim yani tadı ona benziyordu 15 dk içinde bitirdim ve tekrar 1 saat sonra kan verdim bu kadar 🤷🏻♀️