Bence yaptırın ben yaptırdım yüksek çıktı öyle bir kere sağlık ocağında kan vermekle şeker var yok diyemezsiniz yaptırmak istemiyorsanız cihaz alıp evde düzenli 1 hafta ölçün. Bana diyet verdiler diyetle hiç yükselmedi minicik bir çikolata yesem yükseliyor takip önemli ilerleyen haftalarda bebek de gelişim geriliği su fazlalığı azlığı hepsine bakarken şekeri soruyorlar yine de sizin tercihiniz kızlar 🌸