Gmzcngz ben doktorum içmiceksin dediğini bildiğim için hiç sormadım sorsaydım ve öyle deseydi dahada strese girerdim Tabiki sora söylerdim oda sormadı bende söylemedim gerçekten hep aklımda ama yok bırakamıyorum normalde bu saate daha çok içerdim ama azalttım çok şükür tabi sonrasında ne olur bilmiyorum inanın bir arkadaşım var o da aşırı içiyor ve çevremin hepsi içiyor hiç bir şey olmuyor herşey allahtan gerçekten evet yanlış keşke herkes bırakabilse ama tek arkadaşım sigara gibi 🤷♀️🌸