denizleo09 çok haklısınız bende içiyordum eşim bir yerde yazı okumuş hamileyken sigara içen annelerin bebekleri büyüdüklerinde kanser olmaya yatkın oluyorlarmış, şimdi zaten normalde gidiyoruz doktora herşey yolunda gözüküyor öyle olunca salak gibi kendimi kandırıyordum birşeyi yok zaten diye ama ilerde olabilecek böyle bir hastalık öğrenince o çok vicdan yaptırdı pat diye bıraktım yoksa rüyamda her gece tüttürüyorum 😂