Canan0305 ilk hafta çok zorlandım. İçmemeye çalıştıkça hep ağladım daha kötü etkilendim doktorum dediki bu şekilde gerginşiğin stresin daha kötü. Günde 2 tane içebilirsin dedi. Önce öyle yaptım,daha sonra hep yarısında söndürdüm kendi isteğimle. Yarım içtim hep. Bir müddet sonra canım istemedi,çok ama çok kötğ stresli gergin günler geçirdiğimde yakasım geldiğinde yaktım ama bitirmemeye çalıştım. Artık hiç canım istemiyor kullanmıyorum da. Bence tek yolu kendini çok zorlamamak,zorladıkca daha çok geriliyoruz ve daha çok canımız istiyor. Yarıda söndürme tekniğini denemeni öneririm.